Muistikonferenssi 2021

Muistikonferenssi 2021 järjestetään yksipäiväisenä webinaarina 10. marraskuuta. Teemana on Hyvää elämää muistiystävällisessä yhteiskunnassa

Tapahtumalla halutaan vahvistaa muistisairauksiin liittyviä positiivisia asenteita. Webinaarina toteutettava Muistikonferenssi tarjoaa ideoita, tukea ja uusia näkökulmia työskentelyyn sekä tietoa muistisairauksista sekä muistisairaiden ja läheisten kokemuksista.

Vuonna 2021 päivän sisältöä vie eteenpäin Jenni Kulmala ja luennoitsijoina on jälleen suuri joukko alan asiantuntijoita, tervetuloa mukaan!

Muistikonferenssin ohjelman sekä lisätietoja tapahtumasta löydät täältä. Muistiliitto pidättää oikeuden ohjelmanmuutoksiin. Saat ennen webinaaria sähköpostitse linkin, jota kautta pääset liittymään webinaariin.

Ilmoittautuminen on avoinna 16.8. - 20.10.2021. Early bird hinnat ovat voimassa 7.9. saakka.

Peruutusehdot

Mikäli osallistuminen perutaan kirjallisesti 8.10.2021 mennessä, osallistumismaksu palautetaan vähennettynä toimistokuluilla 30 €/hlö. 8.10.2021 jälkeen tehdyistä peruutuksista maksuja ei palauteta, ei myöskään peruuttamatta jääneistä osallistumisista. Esteen sattuessa ilmoittautumisen voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.

Kaikki muutokset ja peruutukset sähköpostitse: asiakaspalvelu@tapahtumakone.fi

Valitse haluamasi lippu

Lippu Myynti päättyy Hinta Määrä
Osallistumismaksu 1pvä 20.10.2021 23:59 75,00 €