Tapahtuman oletuskuva

11.11.2020 09:00

Muistikonferenssi 2020

Muistikonferenssi 2020 järjestetään yksipäiväisenä webinaarina 11. marraskuuta. Teemana on Muistiasia on kaikkien asia.

Webinaarina toteutettava Muistikonferenssi pitää sisällään tuttuun tapaan tuhdin kattauksen muistisairauksiin liittyvää ajankohtaista asiaa ja mielenkiintoisia puheenvuoroja. Muistikonferenssi tarjoaa ideoita, tukea ja uusia näkökulmia työskentelyyn sekä tietoa muistisairaiden ja läheisten kokemuksista, muistisairauksista sekä vahvistaa muistisairauksiin liittyviä positiivisia asenteita.

Vuonna 2020 päivän sisältöä vie eteenpäin Jenni Kulmala ja luennoitsijoina on jälleen suuri joukko alan asiantuntijoita, tervetuloa mukaan!

Muistikonferenssin ohjelman sekä lisätietoja tapahtumasta löydät täältä. Muistiliitto pidättää oikeuden ohjelmanmuutoksiin. Saat ennen webinaaria sähköpostitse linkin, jota kautta pääset liittymään webinaariin.

Ilmoittautuminen on avoinna 17.8- 19.10.2020. Early bird hinnat ovat voimassa 2.9. saakka.

Peruutusehdot

Mikäli osallistuminen perutaan kirjallisesti 19.10.2020 mennessä, osallistumismaksu palautetaan vähennettynä toimistokuluilla 30 €/hlö. 19.10.2020 jälkeen tehdyistä peruutuksista maksuja ei palauteta, ei myöskään peruuttamatta jääneistä osallistumisista. Esteen sattuessa ilmoittautumisen voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.

Kaikki muutokset ja peruutukset sähköpostitse: asiakaspalvelu@tapahtumakone.fi

Lippuja ei enää tarjolla.

Alkaa:

11.11.2020 09:00